Vakgebied: 
Stages
Omgeving Schiphol
HBO
Overig
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Wil jij meewerken aan het uitbreiden en het beter in de markt zetten van onze vacaturesites? Lijkt het je leuk dit te doen vanuit ons kantoor op Schiphol? Dan wacht een team creatieve en commerciële mensen en collega stagiairs op jou.

Het is bij ons mogelijk om te starten in september 2020.

Wij zijn op zoek naar:
Een serieuze hbo-student in de richting media en communicatie voor een meewerkstage.

Om invulling aan deze rol te kunnen geven moet je jezelf herkennen in de volgende punten:

  • Je volgt minimaal een hbo-opleiding media, communicatie of een soortgelijke opleiding;
  • Je hebt gevoel voor inhoud, trends en vormgeving;
  • Je analyseert en bent betrokken bij de resultaten;
  • Je communiceert gemakkelijk;
  • Je bent een echte doorzetter, gedreven en doelgericht;
  • Je kijkt kritisch naar je werk (en dat van je collega’s natuurlijk ook);
  • Bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 40 km van Schiphol.

Wie zijn wij:
Reismedia Group is een jonge dynamische uitgever met kantoor in hartje Schiphol. De organisatie is verantwoordelijk voor diverse websites en magazines voor de luchtvaart- en (zaken)reisindustrie. Waaronder Luchtvaartnieuws, Zakenreisnieuws, Triptalk, Reisbizz en Beroepenmarkt. Daarnaast worden er voor derden (zaken)reismagazines gemaakt, Social Media-werkzaamheden uitgevoerd en blogs en online nieuws verzorgt.

Wat bieden wij?

  • Een interessant project, waar je een website gaat ontwikkelen, om de luchtvaart- en reisindustrie beter te bedienen voor het werven van hun personeel
  • Een leerzame en uitdagende stage met veel mogelijkheden;
  • Een jong en informeel bedrijf;
  • Een stagevergoeding;
  • Begeleiding van enthousiaste collega’s;
  • Een stageplaats waar je veel verantwoordelijkheid hebt, je op professioneel vlak verder kunt ontwikkelen.
  • Goede bereikbaarheid met trein en/of bus
  • Een prettige en dynamische werkomgeving

Spreekt ons profiel je aan? Schrijf ons dan een brief met je motivatie met daarbij je CV. Neem voor eventuele vragen contact op met Joyce Schriemer via 020-3330095

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Overig
Omgeving Schiphol
WO
Fulltime
> 5 jaar
Standplaats(en): 
Schiphol

Je werkt bij Airport Coordination Netherlands, een zelfstandig bestuursorgaan dat verantwoordelijk is voor de slotallocatie op de luchthavens Schiphol, Eindhoven en Rotterdam.

De luchtvaart is volop in beweging. Het is aan ACNL om transparant en onpartijdig de rechten voor het landen en opstijgen uit te geven aan de luchtvaartmaatschappijen. Als adviseur Bestuursrecht en Beleid sta je daar midden in.

Doel van de functie
Het doel van de functie is enerzijds om te zorgen dat er, rekening houdend met onder meer de Algemene wet bestuursrecht, helderheid wordt gecreëerd in (interpretatie van) regels en beleid, en anderzijds om een bijdrage te leveren aan de positionering van ACNL op politiek bestuurlijk niveau. In dat kader adviseert de Adviseur Bestuursrecht en Beleid de Managing Director en ondersteunt hij of zij de uitvoering.

Dit binnen ACNL in nauwe samenwerking met de Slotcoördinatoren (als het gaat om inhoudelijke kennis, business support (denk aan IT-support, data-analyses) en het maken of aanpassen van processen en procedures) alsmede de Adviseur Beleid en Ontwikkeling als het om beleidsmatige zaken gaat.

Buiten ACNL in overleg met betrokken stakeholders als luchthavens, luchtvaartmaatschappijen, overheid en Europese Commissie, Europese coördinatoren en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

Taken

  • Bijdragen aan de positionering van ACNL op politiek-bestuurlijk niveau d.m.v.:
    • Advies zowel op inhoudelijk als strategisch niveau over de invloed van actuele ontwikkelingen op de rol en positie van ACNL;
    • Leveren van strategische input in discussies met andere stakeholders;
    • Adviseren ten aanzien van juridische en bestuurlijke aspecten (waaronder de governance) waarmee ACNL als zelfstandig bestuursorgaan te maken heeft.
  • Invulling geven aan beleids- en beoordelingsruimte van ACNL door o.a.:
    • Het toetsen van de besluiten en processen van ACNL aan de Algemene wet bestuursrecht;
    • Het beschrijven en invulling geven aan de discretionaire bevoegdheden van de slotcoördinator (ACNL);
    • Het opstellen van beleid, procedures en werkwijzen voor helder toepasbare regelgeving vanuit de eigen expertise.
  • Juridische procedures: voorbereiden en adviseren vanuit ACNL en behandelen van Wob-verzoeken.
  • Leveren van input ten behoeve van nieuwe of gewijzigde wetgeving die van toepassing is op ACNL (zowel op gebied van slots als met betrekking tot zbo-status van ACNL) en het implementeren ervan binnen ACNL.
  • Treedt op als liaison met de eigenaar bij IenW.

Kennis en ervaring

  • WO niveau Rechten of een vergelijkbare studie
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van bestuurlijke processen en/of bestuursrecht
  • Ervaring in complexe dynamische omgeving
  • Communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling, in Nederlands en Engels)

Competenties
Diplomatiek, Netwerken, Beoordelingsvermogen, Omgevingsbewustzijn, Plannen en organiseren, Zelfstandigheid, Besluitvaardigheid, Vakkundig, Rolbewust, Flexibiliteit.

Organisatie
Airport Coordination Netherlands (ACNL) is een zelfstandig bestuursorgaan (ZBO), verantwoordelijk voor het toedelen van airport slots aan inkomend en vertrekkend luchtverkeer en het monitoren hiervan op gecoördineerde luchthavens in Nederland (op dit moment Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport).

De luchtvaart kent een dynamische speelveld. De stevige fluctuaties in vraag en schaarste in capaciteit zorgen voor groeiende complexiteit in het slotallocatieproces en behoefte aan beleid, duidelijke spelregels en kaders.

Complexiteit in de taakuitvoering kenmerkt zich in toenemende mate door een verscheidenheid aan politieke, maatschappelijke en commerciële belangen van de verschillende stakeholders. ACNL heeft hierin als uitvoerende partij de taak om de beschikbare capaciteit onpartijdig, non-discriminatoir en transparant binnen de gestelde wet- en regelgeving te verdelen en het gebruik daarvan te monitoren.

Voor meer informatie: slotcoordination.nl

Arbeidsvoorwaarden

  • Voor ACNL is de CAO-Rijk van toepassing
  • Het salaris ligt tussen € 4252,= en € 6376,= per maand.
  • Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen.
  • ACNL hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor mogelijkheden op maat.

Geïnteresseerd?

  • Voor inlichtingen over de vacature kunt u contact zoeken met Hugo Thomassen, managing director ACNL via +31655743501.
  • Uw sollicitatie kunt u zenden naar via onderstaand sollicitatieformulier. De reactietermijn sluit op 15 juli 2020.
  • Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Stages
Omgeving Schiphol
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Voor onze titels Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws de platformen voor zakenreisprofessionals, zakenreizigers en luchtvaart- en zakenreisprofessionals, zal jij vanaf dag één op dagelijks basis artikelen schrijven voor de websites, en je werkt mee aan onderzoeken en interviews voor in het magazine.

Daarnaast pak je de telefoon om meer informatie te pakken te krijgen, waardoor je jouw verhaal compleet kunt maken met een goede ‘quote’. Je wilt je vinger achter het werkelijke nieuws krijgen.

Niet alleen hebben we daarvoor jouw prikkelende teksten nodig, ook jouw input in het ontwikkelen is meer dan welkom. Wij vertellen jou uiteraard graag meer, onder het genot van een goede kop koffie.

Daarnaast mag je je creatieve brein aan het werk zetten op onze Social Mediakanalen, nieuwsbrieven en marketingacties. Ook maak je kennis met de collega’s die vanuit kantoor en onderweg werken aan onze andere titels, zoals Triptalk, Reisbizz en de titels die we voor derden maken.

Heb jij oog voor detail, ben jij een tikkeltje perfectionistisch en kun jij zelfstandig werken? Word jij blij van het schrijven van actuele nieuwsberichten met waarde voor de Nederlandstalige en Belgische lezers? Én houd je van een actieve rol? Dan wacht een team creatieve mensen op een gezellig kantoor in het hart van Schiphol op jou.

Wie ben jij?

  • Je volgt minimaal een hbo-opleiding journalistiek of een soortgelijke opleiding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van de Engelse taal;
  • Je bent creatief en denkt ‘out of the box’;
  • Je bent kritisch en luistert en denkt mee met je collega’s;
  • Je bent flexibel en kunt toewerken naar een deadline;
  • Je hebt een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent prettig in de omgang;
  • Je kunt werken onder druk en bent een echte doorzetter;
  • Je maakt je werk af en werkt gestructureerd;
  • Je functioneert goed in een team met collega’s;
  • Bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 50 km van Schiphol;

Wie zijn wij:
Reismedia Group is een dynamische uitgever met kantoor in hartje Schiphol. De organisatie is verantwoordelijk voor diverse websites en magazines voor de luchtvaart- en (zaken)reisindustrie. Waaronder Luchtvaartnieuws, Zakenreisnieuws, Triptalk, Reisbizz en Beroepenmarkt. Daarnaast worden er voor derden (zaken)reismagazines gemaakt, Social Media-werkzaamheden uitgevoerd en blogs en online nieuws verzorgt.

Wat bieden wij

  • Wij bieden een prettige en leerzame werkplek waar jij een volwaardige rol binnen het team kunt innemen;
  • Wij bieden een creatieve en dynamische werkomgeving, midden tussen het nieuws en onze relaties;
  • We zijn enthousiaste proactieve aanpakkers en hopen dit ook in onze stagiaires te herkennen;
  • Wij bieden voldoende begeleiding en nemen de tijd om met elkaar te socializen;

Doorgroeien en duur van de stage:
Wij zoeken Journalistiek Stagiair(e)s met de mogelijkheid door te groeien naar een indiensttreding indien blijk wordt gegeven van talent, kwaliteit en doorzettingsvermogen. Duur van de stage wordt in overleg bepaald.

Interesse?
Zie jij jezelf met ons mee-ontwikkelen? Dan wachten wij op jouw motivatiebrief en cv. Neem voor eventuele vragen contact op met Rob Somsen via 020-3330095.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Sales
Omgeving Schiphol
Overig
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Amsterdam

A winner of more than 500 international awards, Emirates operates one of the aviation world's youngest, most environmentally-friendly and technologically advanced-fleet of 269 aircraft. Its rapidly-expanding network spans to 159 destinations across Europe, North America, South America, the Middle East, Africa, the Indian subcontinent and Asia Pacific. The airline is an employee-focused company with a commitment to providing staff with excellent working conditions and competitive salaries.

Sales Support Assistant                                            Ref. number:    190001C3

Based in our Amsterdam town office, the successful candidate will hold the following tasks and responsibilities:

  • Provide Support to the Sales Manager and Sales Executives.
  • Handle trade, MCC and direct enquiries
  • Draft response letters to general commercial correspondence, redirect correspondence to relevant departments or sales sections where appropriate.
  • Obtain approval, keep records and provide stats for ad hoc fare amendments, and ad hoc conditions of travel amendments, e.g. excess baggage, ticket/fare validity, change of class, switch sale.
  • Provide support to the Group Department: handle Group Requests, create group reservations, keep record and provide stats for group-requests.
  • Create reservations, arrange ticketing and fare collection as directed resolve booking problems.
  • Queue and mailbox handling
  • Handle, keep record and provide stats for CDS, ADM, ACM and RFA.
  • Produce when required commercial reports using Emirates Group’s systems.
  • Prepare, circulate and maintain the “Commercial and Sales” advisory notices, make recommendations for improvement.
  • At all times undertake activities in a manner which protects the Emirates Group image, revenue stream and increase sales opportunities.

Qualifications and Experience:

  • Good standard of secondary education, with a minimum of 2 years’ experience in Airline sales support or similar commercial role.
  • Proficient in the use of MS Office, E-mail, Internet, data presentation, statistical presentation.
  • Excellent knowledge of Airline Reservations & Ticketing.
  • Good knowledge of IT and Net/Group Ticketing.
  • Working knowledge of Corporate, Leisure and Consolidator markets.
  • Fluent in Dutch and English.
  • Applicants must have the legal right to live and work in the Netherlands. 

To apply: 
For further information and to complete an online application, please visit emirates.com/careers.

Emirates. Fly Better.

Vakgebied: 
Techniek
Omgeving Schiphol
Certificaat
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol-Oost

JetSupport provides technical services and support for business aviation and special mission aircraft. We focus on flexibility, transparency and a personal touch. We continuously improve our operations in order to meet and exceed the needs of our customers. Our technical services are customized for the most popular business aviation aircraft types. Our customers’ value maximum aircraft availability which we provide by conducting preventive and corrective maintenance. We also facilitate special projects, ranging from small modifications up to complete avionics retrofits. Our service centre operates 7 days a week in two shifts.

The growth of our business requires us to expand the team with a:

Aircraft Maintenance Mechanic

What will you be doing:

  • Maintenance on business aviation and special mission aircraft from a variety of manufacturers.
  • Maintaining and supplying the service in accordance EASA Part-66 and Part-145 rules and regulations.
  • As a team-player supporting your colleagues in performing maintenance.

Your skillset:

  • As a maintenance mechanic you are familiar in the field of aviation.
  • A basic education in aviation
  • You are keen to work autonomously in a motivated and flexible team
  • Trying to be ahead of the game is what you are eager to do
  • Availability to work in a 2-shift working schedule including weekends
  • Good communication skills
  • Knowledge of the English Language in word and writing
  • You have a valid “B” driving license

We are JetSupport:
JetSupport aims to be the industries’ employer of choice where its staff not only receive competitive compensation but are given the opportunity to excel in personal growth.
JetSupport is going through a period of rapid growth which creates opportunities and challenges both career-wise and operationally.

Interested and meeting above requirements? We are looking forward to your CV and motivation by using the application form. Do you want to know more? Call our Duty Manager(s) at 020-5022284

Dear recruiters. Acquisition to this vacancy is not appreciated!

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Sales
Omgeving Schiphol
HBO
Overig
2 - 5 jaar

Corendon Hotels & Resorts is een jonge snelgroeiende hotelketen met hotels in Nederland en resorts op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam Nieuw-West runnen we sinds 2015 het 4-sterren Corendon City Hotel met 263 stijlvol ingerichte kamers, een 1.000m² Vitality Spa en een 737 Cockpit Suite met de cockpit van een echte Boeing 737 erin. In het hartje van Amsterdam staat The College Hotel; een boutique hotel met 40 stijlvol ingerichte kamers, 5 multifunctionele zalen, een prachtige lounge en bar, een zonnig terras en een gymnastieklokaal dat door de architecten werd getransformeerd tot een prachtige ballroom.Het Corendon Village Hotel - het grootste hotel van de Benelux - opende in het voorjaar van 2018 in Badhoevedorp haar deuren. Drie afzonderlijke vleugels hebben samen meer dan 680 kamers en meerdere restaurants, bars, spa faciliteiten, fitness, een zwembad, een bioscoop en vergaderzalen. Op Ibiza staat ons All Inclusive resort Marble Stella Maris en op Curaçao exploiteren we het Livingstone Jan Thiel Resort en opent in April 2020 het Corendon Mangrove Beach Resort; hét 5-sterrenresort op het eiland.

Ben jij de enthousiaste, gemotiveerde en betrokken Sales Manager die onderdeel wil worden van Corendon Hotels & Resorts in ons hoofdkantoor in Badhoevedorp? Lees dan snel verder!

Jouw functie
In deze uitdagende Sales Manager positie zal de nadruk liggen op het werven van klanten (bedrijven, MICE en vrije tijd) voor het 4-sterren Corendon City Hotel Amsterdam (263 kamers), het boutiquehotel ‘‘ The College Hotel ’’ Amsterdam en het Corendon Village Hotel (680 kamers). Bovendien is Corendon Hotels & Resorts een snelgroeiende hotelketen die u de mogelijkheid geeft om meer hotels aan uw portfolio toe te voegen als Sales Manager. Wij bieden de unieke kans om volledig betrokken te zijn bij de commerciële activiteiten van de hotels.

Wat krijg je van ons?

  • Een unieke kans om deel uit te maken van een nieuw team in een nieuw hotel;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • Een stijlvolle, dynamische en internationale werkomgeving;
  • De mogelijkheid om jezelf optimaal te ontwikkelen;
  • Ruimte voor initiatief en ruimte om jezelf te zijn;
  • Een werkgever die M.V.O. en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft;
  • “Never a dull moment”

Jouw profiel:

  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante verkoopervaringen;
  • Je hebt een HBO-certificaat in Hotel Management;
  • Je hebt kennis van de Amsterdamse hotelmarkt;
  • Vloeiend spreken / schrijven van de Engelse en Nederlandse taal;
  • Je hebt een gedreven instelling, doorzettingsvermogen en shows-initiatief;
  • Je hebt veel creatieve ideeën en weet hoe je dit kunt gebruiken in praktisch haalbare doelen;
  • Je bent niet bang om met (maandelijkse) verkoopdoelen te werken;
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook onafhankelijk werken en presteren onder druk;
  • Je bent een netwerker, hebt overtuigingskracht en een onderzoekscapaciteit;
  • Je communicatiestijl is open, eerlijk en respectvol;
  • Je bent bereid te reizen en u beschikt over een rijbewijs B.
Vakgebied: 
Marketing/Communicatie/MICE
Omgeving Schiphol
HBO
Overig
2 - 5 jaar

Corendon Hotels & Resorts is een jonge snelgroeiende hotelketen met hotels in Nederland en resorts op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam Nieuw-West runnen we sinds 2015 het 4-sterren City Hotel met 263 stijlvol ingerichte kamers, 1.000m² Vitality Spa en een 737 Cockpit Suite met de cockpit van een heuse Boeing 737 erin. In het hartje van Amsterdam staat The College Hotel; een boutique hotel waarin we samen met het ROC van Amsterdam een hospitality opleiding verzorgen. Het Village Hotel - het grootste hotel van de Benelux - opende in het voorjaar van 2018 in Badhoevedorp haar deuren. Drie afzonderlijke vleugels hebben samen meer dan 680 kamers en meerdere restaurants, bars, spafaciliteiten, fitness, een zwembad, een bioscoop en vergaderzalen. Op Ibiza staat ons All Inclusive-resort Marble Stella Maris en op Curaçao exploiteren we het Livingstone Jan Thiel Resort. Ben jij de communicatieve, coachende en betrokken junior HR Manager die onderdeel wil worden van Corendon Hotels & Resorts? Lees dan snel verder!

Vind jij het heerlijk om in een omgeving te werken waar diversiteit key is en geen enkele dag hetzelfde is? Houd je ervan om mee te denken over hoe we het beste uit onze medewerkers kunnen halen, het voortouw te nemen in een mooi project en draai je je hand niet om voor grote operationele klussen? Dan word jij misschien wel onderdeel van de Corendon Family!

Jouw functie
Om onze snel gegroeide hotelorganisatie vanuit HR-perspectief optimaal te ondersteunen, zijn we op zoek naar een junior HR Manager voor het Corendon City Hotel. Je gaat in deze functie aan de slag met actuele HR thema's zoals strategische personeelsplanning, recruitment, onboarding, employer branding, talentontwikkeling, het begeleiden en coachen van medewerkers, ziekteverzuim, performance management, beoordelingen, MTO, wet- en regelgeving en arbeidsrechtelijke zaken. Je bent verantwoordelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. Het ene moment adviseer je het hotelmanagement over een HR strategie en het volgende moment zorg je er met jouw collega's voor dat administratief alles tiptop geregeld is voor alle collega's binnen het hotel. Ondanks dat het een zeer zelfstandige rol is, ben je wel onderdeel van het HR hotelteam dat bestaat uit zes collega's. Je rapporteert aan de HR Manager van het Village Hotel, waar je ook nauw mee samenwerkt.

Wat krijg je van ons?
Bovenop het marktconform salaris ontvang jij leuke discounts. Wanneer jij bij ons aan het werk bent profiteer je van diverse leuke kortingen binnen Corendon Hotels & Resorts, waaronder korting op alle F&B Outlets en de nodige collectiviteitskortingen. Jij krijgt een dynamische werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is. Jij hebt de ruimte om initiatief te tonen tijdens je werk. Je wordt ook onderdeel van de Corendon Academy, omdat wij ervan overtuigd zijn dat jij, net als wij, nooit uitgeleerd zijn. Wij zien de ontwikkeling van onze medewerkers als het fundament van onze organisatie. Opleiding en training zijn dus onderdeel van jouw carrière bij Corendon Hotels & Resorts.

Jouw profiel:
Jij houdt ervan om mensen zichzelf te laten ontwikkelen op een coachende en inspirerende manier. Jij bent gedreven, positief en in staat om op een open, eerlijke en respectvolle manier met iedereen te communiceren. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in het HR vak en je hebt een afgeronde HRM opleiding (of vergelijkbaar). Je kunt je moeiteloos aanpassen aan wisselende omstandigheden en werkzaamheden, en bent stressbestendig. Je bent goed in staat om de juiste prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen en je werk goed te organiseren. Jij beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
 

Vakgebied: 
Overig
Omgeving Schiphol
MBO
Overig
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Badhoevendorp

Het 4-sterren Corendon Village Hotel Amsterdam heeft in het voorjaar van 2018 in Badhoevedorp haar deuren geopend. Het hotel bestaat uit drie afzonderlijke vleugels: Plaza, Apartments & Urban. Samen hebben ze meer dan 680 kamers, suites, studio’s en appartementen. Het hotel beschikt over meerdere restaurants, bars, spa faciliteiten, fitness, een zwembad, een bioscoop en tien multifunctionele vergaderzalen.

Jouw functie
De Skybar 747 is een centrale plek waar zakelijke afspraken en gezellige borrels elkaar afwisselen. In het weekend is het een populaire plek om er een heerlijke cocktail te drinken en te dansen op een van de thema avonden. Als Skybar Manager ben jij verantwoordelijk voor de algehele leiding van Skybar 747. Je bent hét centrale gezicht van de Skybar en maak jij samen met de bartenders en de hosts de sfeer.Jij zorgt dat iedere dag de Skybar 747 volledig operationeel is, je zoekt constant naar mogelijkheden om de service nog verder te verbeteren, en stelt alles in het werk om de Skybar 747 naar een hoger niveau te tillen. Je stuurt een gemotiveerd team van ca. 10 mensen aan. 
De Skybar Manager die wij zoeken, vindt het bovendien leuk om stagiaires te begeleiden die tijdelijk bij ons werkzaam zijn. Je rapporteert in deze functie aan de F&B Manager en bent onderdeel van het gehele F&B team.

Wat krijg je van ons?
Bovenop het marktconform salaris ontvang jij leuke discounts. Wanneer jij bij ons in dienst bent profiteer je van diverse leuke kortingen binnen Corendon Hotels & Resorts, waaronder korting op alle F&B Outlets en de nodige collectiviteitskortingen. Jij krijgt een dynamische werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is. Jij hebt de ruimte om initiatief te tonen tijdens je werk. Je wordt ook onderdeel van de Corendon Academy, omdat wij ervan overtuigd zijn dat jij, net als wij, nooit uitgeleerd zijn. Wij zien de ontwikkeling van onze medewerkers als het fundament van onze organisatie. Opleiding en training zijn dus onderdeel van jouw carrière bij Corendon Hotels & Resorts.

Jouw profiel:
Jij bent gedreven, enthousiast en kan professioneel handelen waarmee jij bijdraagt aan ons kwaliteitsniveau. Jij vindt het belangrijk om op een open, eerlijke en respectvolle manier met iedereen te communiceren en om te gaan. Jij beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal. Wij verwachten dat je al ervaring hebt opgedaan in een dergelijke functie. Je hebt een duidelijke visie over hoe je zaken aanpakt als professionele bar manager en kunt goed je eigen werk structureren c.q. organiseren. 

Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Omgeving Schiphol
VMBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol/Oude Meer

Wil jij op het meest dynamische vliegveld van Nederland werken en heb je oog voor detail? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Thoms Aviation is gespecialiseerd in het reinigen en wassen van vliegtuigen. Voor een nieuwe opdrachtgever zijn wij opzoek naar medewerkers die voornamelijk in de avond- en nachturen willen werken (natuurlijk tegen aantrekkelijke toeslagen).

Functieomschrijving:
Voor de functie Aircraft Appearance Specialist voer je reinigingswerkzaamheden uit voor onze opdrachtgever op Schiphol Airport (o.a. Deepcleans en Night Stop Cleans).

Functie eisen:

  • Je bent in het bezit van Rijbewijs-B
  • Flexibel inzetbaar
  • Minimaal 36 uur per week beschikbaar
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Wonende in/of omgeving Schiphol (Max. straal van 30 km)
  • Je bent een teamplayer

Wat bieden wij:

  • Een contract voor 36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een vast rooster
  • Reiskostenvergoeding van €0,12 per km (vanaf 10 km van het woonadres)
  • Avond/ Nacht/ Weekend toeslagen bovenop het uurloon
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Interne trainingen
  • Gezellige en flexibele werkomgeving!

(Het is een verplicht om een screening aan te gaan bij het AIVD. Indien je niet door deze screening komt, is het niet mogelijk om de werkzaamheden uit te voeren. Om deze reden vragen wij jou ook om vooraf een VOG aan te leveren).

 

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Stages
Omgeving Schiphol
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Stage alert: eventmanagement in de reisindustrie op Schiphol (meewerk stage)

Word jij blij van het organiseren en plannen van events? Weet jij hoe je leven in de brouwerij kunt brengen? Wat de meest actuele trends op gebied van events zijn en hoe je deze moet inzetten? Heb jij oog voor detail, ben jij een tikkeltje perfectionistisch en kun jij zelfstandig werken? Dan wacht een team creatieve mensen op een gezellig kantoor in het hart van Schiphol op jou.

Wat ga je organiseren?
Voor de organisatie van de Beroepen- en opleidingenmarkt voor de luchtvaart en reisindustrie zijn we op zoek naar een collega voor minimaal 32 uur per week. Jouw taak? Het organiseren van de beurs en het waarborgen van alle services van alle standhouders die deelnemen aan dit event. Je benadert de potentiële standhouders voor deelname aan deze beurs. Daarnaast benader je scholen en andere instanties met als doel een hoog bezoekersaantal te genereren.

Daarnaast zijn we mede-initiatiefnemer van de Business Travel & Mobility Club: een Nederlands initiatief dat professionals op het gebied van reizen en mobiliteit samenbrengt. Regelmatig worden er evenementen georganiseerd om elkaar te ontmoeten, zowel voor educatieve doeleinden als om te netwerken. Twee keer per jaar vindt de grote BTMC Conference plaats waar je ook werkzaamheden voor zult verrichten en je kennis mag delen.

Ben jij geschikt?
Je bent een gedreven HBO/WO-student Eventmanagement of je doet een andere HBO/WO-opleiding waarin eventmanagement centraal staat. Je vindt het leuk om allerlei verschillende werkzaamheden uit te voeren, bent gedreven, zelfstandig, proactief, accuraat, creatief, ‘hands-on’ en communicatief zeer vaardig in het Nederlands en Engels.

Verder herken je jezelf in onderstaand profiel:

  • Je hebt een groot talent voor organiseren en plannen van evenementen;
  • Je bent creatief en denkt ‘out of the box’;
  • Je bent kritisch en luistert en denkt mee met je collega’s;
  • Je bent flexibel en kunt toewerken naar een deadline;
  • Je hebt een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 50 km van Schiphol;

De duur van de stage wordt in overleg bepaald. Het gaat hier niet om een afstudeer stage.

Wat bieden wij?

  • Een professionele en leerzame werkplek waar jij een volwaardige rol binnen het team kunt innemen;
  • Voldoende begeleiding en nemen de tijd om met elkaar te socializen;
  • Je ontvangt een stagevergoeding;

Over ons:
Reismedia BV is als uitgever verantwoordelijk voor diverse (digitale) magazines voor de luchtvaart- en (zaken)reisindustrie. Naast diverse websites, waaronder Luchtvaartnieuws.nl, Zakenreisnieuws.nl, Triptalk.nl, Reisbizz.nl, en Beroepenmarkt.nl geeft Reismedia voor de titels Luchtvaartnieuws, Triptalk, Reisbizz en Beroepenmarkt aparte magazines uit. Daarnaast worden er (zaken)reismagazines voor derden gemaakt, er Social Media-werkzaamheden uitgevoerd en online nieuws verzorgt voor derden.

Reismedia BV is een beroepsonderwijs bedrijfsleven SBB (ECABO) leerbedrijf.

Ready for take-off?
Spreekt onze vacature je aan? Schrijf ons dan een brief met je motivatie met daarbij je CV via onderstaand sollicitatieformulier. Neem voor eventuele vragen contact op met algemeen directeur Rob Somsen via 020-3330095.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.

Wie zijn wij

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. 

Waarom REISJOBS?

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. Met de verschillende activiteiten achter Reisjobs zoals Reisbizz.nl, Zakenreisnieuws.nl, Triptalk.nl, Beroepenmarkt.nl en Luchtvaartnieuws.nl blijven professionals op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in hun snel veranderende vak. Het ideale moment voor werkgevers om hun vacature midden in deze lastig te werven doelgroep bekend te maken. Juist ook bij de latente zoeker!

TESTIMONIALS

  • Marye Veerhuis

    Corendon Dutch Airlines zocht via Reisjobs.nl naar First Officers. Volgens Marye Veerhuis, Human Resources Manager bij de luchtvaartmaatschappij.