Werkgevers

TUI Nederland
Plaats: 
SCHIPHOL
Regio: 
Vakgebied: 
Overig
Zuid-Holland
MBO
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Rijswijk

Ben jij klantgericht, verantwoordelijk en sterk in overtuigen? Dan zij wij op zoek naar jou!

Vacature
Voor het Customer Services Center in Rijswijk zijn wij doorlopend op zoek naar talenten zowel parttime als fulltime waarbij de startdatum nog variabel is!

Als Customer Services Agent heb je primair telefonisch contact met BtB en BtC klanten. Je levert voor de merken TUI en Seat Only een bijdrage aan het verkopen en boeken van TUI producten en producten van derden. Ook verstrek je informatie en geef je advies over zo goed mogelijk bij de klant passende producten. De belangrijkste taken hierbij zijn het verkopen, boeken en advies geven over de producten van TUI Nederland en dat je advies geeft waar nodig over lopende aanvragen van boekingen. Je onderhoudt klantcontact via diverse kanalen.
 
Tevens registreer en update je klantgegevens en onderhoud je contacten met klanten.
Ook boek je rechtstreeks bij de accommodaties en agenten als er geen voorraad in de systemen is. De nadruk ligt bij deze functie op het behalen van de commerciële doelstellingen van het Customer Services Center.
 
Wat bieden wij je?
We bieden je een veelzijdige functie met een internationaal karakter in een professionele en resultaatgerichte omgeving waarin jij de kans hebt het verschil te maken.

Klik hier voor een overzicht van onze arbeidsvoorwaarden.

Functie-eisen
Tijdens het uitvoeren van je werk laat je zien dat je over communicatieve  vaardigheden beschikt.
Je bent klantvriendelijk, maar ook commercieel ingesteld. Daarnaast ben je resultaatgericht, beschik je over overtuigingskracht, ben je collegiaal en kan je zelfstandig werken. Je bent in deze rol administratief goed onderlegd en wordt er een flexibele werkhouding van je verwacht.
 
Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring mee:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 4, een gevolgde opleiding op het gebied van toerisme is een pré;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring opgedaan in een soortgelijke (commerciële) functie;
  • Je hebt een sterke affiniteit met de toeristische sector;
  • De TUI waarden ‘’Trusted – Unique – Inspiring’’ zitten in jouw DNA;

Het Customer Services Center is 7 dagen per week geopend. Binnen de functie van CS Agent wordt je ingedeeld in verschillende shifts en wordt er ook van je verwacht dat je beschikbaar bent op koopavonden en feestdagen.

Bedrijfsomschrijving
Het Customer Services Center is onderdeel van de afdeling Customer Services en vormt het hart van de Touroperating organisatie. Er zijn ruim 200 medewerkers  werkzaam, verdeeld over de vestigingen Enschede, Rijswijk, Ammerzoden en Curaçao. Binnen het Customer Services Center worden alle telefonische boekingen, aanvragen en wijzigingen voor vertrek voor alle merken afgehandeld.
De afdeling Customer Services Center is zeven dagen per week geopend en wordt in Rijswijk geleid door vijf teamleaders.

Contactinformatie

Heb je vragen over de functie? Bel gerust voor meer informatie met de afdeling Resourcing via telefoonnummer 070 - 326 6677.

We ontvangen je motivatiebrief inclusief cv graag via de ‘solliciteer’ button. Sollicitaties per e-mail worden niet in behandeling genomen.

'Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld’.

Vakgebied: 
Planning/Control/Logistiek
Noord-Holland
MBO
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Oude-Meer

Voel jij je helemaal thuis binnen een magazijn en in de Luchtvaart? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou binnen ons Purchasing & Logistics team!

Vacature:
Als storekeeper lever je een bijdrage aan het controleren en beheren van de in- en uitgaande goederenstroom van vliegtuigonderdelen en gereedschappen. Uiteraard houd je hierbij rekening met de regels die gelden binnen de luchtvaart. Je zorgt voor een correcte afhandeling van aanvragen voor onderdelen die van jouw collega’s binnende TUI Airlines Group en de afdeling Maintenance & Engineering binnen komen. Onderdelen transporteer je van en naar de vliegtuigen, waarbij jij in staat bent eventuele tekorten in voorraden te voorzien en dit te rapporteren aan de Purchaser.

Je werkt voornamelijk in onze main stores aan de Breguetlaan, maar komt ook vaak bij bedrijven op Schiphol-Oost en Schiphol-Centrum om onderdelen op te halen of af te leveren. Als storekeeper werk je in onregelmatige diensten. De dagdienst is van 6:00 tot 15:00 en de avonddienst is van 11:30 tot 21:30. In het weekend is er alleen een ochtenddienst van 6:00 tot 15:00.

Functie-eisen:
Je bent accuraat, proactief en in staat zelfstandig te werken. Overzicht behouden is met jouw uitstekende organisatorische vaardigheden geen probleem. Je bent communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring mee:

  • hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie in de luchtvaart;
  • afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau; bij voorkeur richting logistiek;
  • kennis van het MS-Office Pakket, luchtvaart ERP systemen;
  • in het bezit van een rijbewijs B (rijbewijs BE is een pré);
  • in het bezit van een heftruck certificaat;
  • ervaring met AMOS is een grote pré;
  • geautoriseerd receiving inspector in de luchtvaartsector is een pré.

Bedrijfsomschrijving:
Je komt te werken in een kleine en hecht team van één Purchasers en vijf Storekeepers. Het team wordt aangestuurd door de Manager Purchasing & Logistics. Momenteel zijn de inkoop- en storesactiviteiten nog grotendeels gescheiden, maar dit kan in de nabije toekomst gaan veranderen. Er heerst een informele sfeer waarin hard werken en gezelligheid voorop staan.

Contactinformatie:
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met de afdeling Resourcing via telefoonnummer 070 – 326 6677.

We ontvangen je motivatiebrief inclusief CV graag via de ‘ solliciteer’ button.

'Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld’.

Vakgebied: 
Techniek
Overijssel
HBO
Fulltime
> 5 jaar
Standplaats(en): 
Enschede

Ligt jouw passie in IT en ben je creatief, innovatief met een probleemoplossend vermogen? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou!

Vacature:
Als data warehouse beheerder / specialist ben je in met name verantwoordelijk voor het draaiend houden van de dagelijkse verlading van de data richting het data warehouse, het releasen van nieuwe en aangepaste functionaliteit, het bedenken en verbeteren van de processen. Daarnaast help je mee met het ontwerpen, ontwikkelen en uitbreiden van laadprocessen om zodoende de gewenste data marts en externe feeds te realiseren. Je ontwikkelt, documenteert en test deze om de juiste output op te leveren.
Je stelt testsets samen, test de ontwikkelde laadprocessen en controleert de data door het uitvoeren van SQL scripts. Over de testresultaten rapporteer je aan de stakeholders. Waar nodig breng je verbeteringen aan.

Je bent continu op zoek naar mogelijkheden om jouw kennis te verbreden en up to date te blijven over alles wat er speelt binnen IT. Niet alleen extern weet je wat er speelt, ook van de ontwikkelingen binnen de organisatie ben jij altijd op de hoogte.

Functie-eisen:
Wij zoeken een proactieve en enthousiaste collega. Je beschikt over uitstekende consultancyvaardigheden en weet klanten met jouw gedegen kennis te overtuigen. Je bent creatief, innovatief en beschikt over een groot probleemoplossend vermogen. Daarnaast beschik je over goede organisatorische, analytische en communicatieve vaardigheden.

Om de rol van data warehouse beheerder / specialist goed uit te kunnen voeren breng je de volgende kennis en ervaring mee:

  • een afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 5 jaar werkervaring als Data warehouse beheerder en/of specialist;
  • affiniteit met het beheren van Data warehouses;
  • goede algemene kennis en ruime ervaring met Informatica PowerCenter of vergelijkbare ETL tools;
  • ervaring met het creëren, starten, monitoren en herstellen van workflows in Informatica of vergelijkbare ETL tools;
  • kennis van SQL & PL/SQL is een must;
  • ervaring met de configuratie van Cognos en het beheren van gebruikers binnen Cognos is een pré;
  • ervaring met Cognos Analytics en Cognos Framework Manager is een pré;
  • kennis van of ervaring met Amazon Web Services of vergelijkbare cloud oplossingen is een pré;
  • De TUI waarden ‘’Trusted – Unique – Inspiring’’ zitten in jouw DNA.

Bedrijfsomschrijving:
Op ons hoofdkantoor in Enschede zijn de ICT afdelingen gevestigd. Deze vervullen een voortrekkersrol bij het ontwikkelen van systemen, netwerken, standaarden en samenwerkingsverbanden die voor de reisbranche van belang zijn. ICT streeft er naar om een ondernemende en innoverende businesspartner te zijn op het gebied van informatie- en communicatietechnologie, op marktontwikkelingen anticiperend, innovatie toepassingen van IT tot stand te brengen en strategische systemen zelf of onder haar leiding te ontwikkelen.

Contactinformatie:
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Gerald Keizer (Teamleader Application Development (Business Intelligence) via telefoonnummer 053-4880452.

Mocht je vragen hebben over de procedure kun je contact opnemen met de afdeling Resourcing via 070-326 6677.

We ontvangen je motivatiebrief inclusief cv graag via de ‘solliciteer’ button.

'Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld’

Vakgebied: 
Overig
Zuid-Holland
Overig
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Rijswijk

Voor ons nieuw gevormde Continuous Business Improvement Team zijn wij op zoek naar een ervaren Teamlead met een passie voor Lean en een achtergrond in het opzetten van Business Improvement activiteiten binnen de organisatie.

Vacature:

  • Het coachen van het Business Improvement Team, het definiëren van het ontwerp voor het CBI-team en het opbouwen van capaciteit in de organisatie;
  • Prioriteren en zelf verbeterprocessen doorvoeren;
  • Resources inplannen en deze regelmatig aanpassen op basis van de behoeften van het projectportfolio;
  • Identificeren van gebieden van procesverbetering die de kwaliteit verhogen en de impact op onze delivery en klanttevredenheid vergroten;
  • Verbeteringen meten door het definiëren van maatregelen om procesverbeteringen te monitoren en zichtbare voordelen te communiceren om buy-in binnen de organisatie te creëren;
  • Optreden als culture agent en door middel van training en coaching een cultuur van continue verbetering tot stand helpen brengen;
  • Samenwerken met teams om verbeteringsprojecten te identificeren en te ondersteunen;
  • De TUI Way gebruiken en ontwikkelen om een lange termijn benadering van de toepassing van Continuous Improvement in TUI Benelux te creëren;
  • Overzien van meerdere verbeteringsstromen binnen TUI Benelux touroperators en airlines;
  • Definiëren van een systeem om alle niveaus van de organisatie te coachen en te trainen met de juiste kennis, methodologieën, en voordelen van continue verbetering;
  • Ontwikkelen van een strategisch plan om groeiambities te realiseren door toepassing van Continuous Business Improvement.

Functie-eisen:

  • Gekwalificeerd als Lean Six Sigma (Master) Blackbelt met ervaring en geaccrediteerd om andere Blackbelts te trainen en te coachen;
  • Ervaring met het opzetten van Continuous Business Improvement in een organisatie binnen de dienstensector;
  • Ervaring met coachen en aansturen;
  • Mogelijkheid om meerdere projecten tegelijkertijd te coördineren;
  • Tastbaar bewijs van het motiveren van teams, het doorvoeren van veranderingen en het leiden van strategische initiatieven;
  • Een bekwame communicator met het bewezen vermogen om invloed uit te oefenen, een sterk netwerk van contacten in de sector te ontwikkelen en steun en toewijding te krijgen van lijnmanagers en werknemers in heel de organisatie;
  • Een deskundige facilitator en coach, in staat om de voorwaarden te creëren voor een open en eerlijke samenwerking, waarbij dit wordt afgewogen tegen de behoefte aan opportuniteit;
  • Politiek gewiekst en in staat om zakelijke kwesties te bemiddelen en aanvaardbare oplossingen af te spreken met belanghebbenden tot op groepsniveau;
  • Sterke probleemoplossende en analytische vaardigheden;
  • Sterk financieel en commercieel inzicht en focus op waarde, in staat om de meetbare waarde van procesactiviteit aan te tonen;
  • Sterke teamspeler met het vermogen om anderen uit te dagen, leiderschap te geven en effectief te coachen naar een zeer hoog niveau;
  • Goede en inspirerende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Een persoon die in staat is om zakenreizen te accommoderen, vaak Londen, Brussel, en Oostende.

Bedrijfsomschrijving:
Als Teamlead van CBI, werkzaam in onze TUI Benelux touroperators en airlines, rapporteer je aan het hoofd van de Afdeling Process Excellence, Business Development & Innovation. Je ontwikkelt en geeft workshops op het gebied van Lean en introduceert samen met het team van drie Consultants deze methode in de organisatie. Je creëert samen met de Consultants een center of excellence dat een belangrijke bijdrage levert aan de groeiambities van onze organisatie. Het CBI team staat aan het begin van deze vertaalslag en dit biedt jou de kans om dit traject uit te stippelen en een visie hiervoor te vormen.

Je wordt een change agent die de principes van Lean weet te introduceren door middel van de juiste training en coaching. Je initieert en stimuleert culturele transformatie door de toepassing van Continuous Improvement principes, methoden, en tools. Naast het aansturen en coachen van het team voer je zelf ook procesverbeteringen door.
Door samen te werken met het team vorm je de visie van onze CBI-organisatie en stel je een route op om hiernaar toe te werken met behulp van onze al gevestigde TUI Way; een methodologie gebaseerd op Lean Six Sigma en aangepast aan de behoeften van onze organisatie.
Je bent samen met de Consultants verantwoordelijk voor het vertalen van de visie in een werkbaar opleveringsplan, het prioriteren van het werk en het plannen van resources om duidelijke keuzes en de meetbare impact van verbeterinitiatieven te laten zien. Daarnaast werk je met cross-functionele werkgroepen om verbeteringsinitiatieven te stimuleren.
Dit is een kans om het Continuous Improvement Team vanaf de basis op te bouwen en onze organisatie te transformeren in een continu verbeterende organisatie.

Contactinformatie:
Heb je vragen over de vacature dan kan je contact opnemen met de afdeling Resourcing via het telefoonnummer 070 – 326 6677. We ontvangen je motivatiebrief inclusief cv graag via de ‘ solliciteer’ button.

Vakgebied: 
Techniek
Overig
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Rijswijk / Enschede

Heb jij ervaring in de ICT en de BDD filosofie en ben jij helemaal thuis in de SOLID principes? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Vacature:
Als Domein Architect RES ben je verantwoordelijk voor de architectuur van de applicaties binnen één bepaald domein in het RES programma. Jouw takenpakket, dat je uitvoert binnen een Agile werkomgeving, ziet er als volgt uit:

  • De ontwikkelingen van applicaties leiden en faciliteren;
  • Ervoor zorgen dat de ontwikkelingen de architectuurprincipes respecteren die vooropgesteld werden binnen het bedrijf door de Enterprise en andere architecten;
  • Het kennen en hanteren van best practices binnen deze architectuur discipline;
  • In samenspraak met de solution architecten en senior developers realistische en ambitieuze implementatie roadmaps definiëren;
  • Deelnemen aan architectuurfora;
  • Samen met solution architecten en integratie engineers werken aan cross-domain processen & applicatie integratie.

Functie-eisen:
Je bent een echte ‘problem solver’, je zoekt alles uit totdat je een ideale oplossing gevonden hebt. De termen ‘Domain Driven Development’, ‘WebForms’, NoSQL’ en ‘RabbitMQ’ klinken je als muziek in de oren. Je bent een teamplayer en bent communicatief sterk in het Nederlands en Engels. Kennis van de Franse taal is een pré. Tot slot heb je geen probleem met het reizen binnen de Western Region Organisatie.

Voor het optimaal uitvoeren van de rol als Domein Architect RES breng je de volgende kennis en ervaring mee:

  • Afgeronde Bachelor in de richting Informatica;
  • Relevante werkervaring in de ICT en de BDD filosofie, de SOLID principes zijn je dan ook niet onbekend;
  • Ervaring in het werken met de laatste versie van C#, Cobol en PHP;
  • Je kunt je identificeren met de TUI Values: Trusted, Unique & Inspiring;
  • Kennis met betrekking tot micro-services en best practices is een pré.

Wat bieden wij?
TUI Nederland biedt je uitstekende arbeidsvoorwaarden, goede doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen. Voor meer informatie over deze voorwaarden, bekijk deze dan hier.

Bedrijfsomschrijving:
Als Domein Architect RES zal je nauw samenwerken met de andere architectuur collega’s binnen heel TUI Western Region. Je werkt nauw samen met Enterprise, Technical Solution en Data Architecten. In het team in Nederland zijn er nog 2 collega's die de functie van Data Architect uitvoeren en zij vallen eveneens onder de afdeling Architecture. Het Architectuur team binnen Western Region bestaat uit 12 collega's verdeeld over EA,SA,DA.
Je rapporteert aan de Director Architecture Western Region die werkzaam is in TUI België.

Contactinformatie:
Voor meer informatie over de functie of de selectieprocedure kun je contact opnemen met afdeling Resourcing via telefoonnummer 070 – 3266677.

We ontvangen graag jouw sollicitatie via onderstaande ‘solliciteer’ button!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wie zijn wij

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. 

Waarom REISJOBS?

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. Met de verschillende activiteiten achter Reisjobs zoals Reisbizz.nl, Zakenreisnieuws.nl, Triptalk.nl, Beroepenmarkt.nl en Luchtvaartnieuws.nl blijven professionals op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in hun snel veranderende vak. Het ideale moment voor werkgevers om hun vacature midden in deze lastig te werven doelgroep bekend te maken. Juist ook bij de latente zoeker!

TESTIMONIALS

  • Marye Veerhuis

    Corendon Dutch Airlines zocht via Reisjobs.nl naar First Officers. Volgens Marye Veerhuis, Human Resources Manager bij de luchtvaartmaatschappij.