Werkgevers

Airtrade Holland B.V.
Vakgebied: 
Overig
Noord-Holland
HBO
Fulltime
Overig

Werken bij Airtrade is leuk! Wanneer je ons moderne kantoor in Haarlem binnenwandelt voel je meteen de dynamische 'vibe’. In de keuken maak je een praatje met een collega, je pakt een verse Cappuccino (échte melk!) en grapt wat met één van onze IT-Developers terwijl in een hoek van de afdeling de eerste stand-up meeting door een Scrum Master wordt gehouden. Je loopt door de ontmoetingsruimte en ziet op een screen dat het Flight Content Team een complimentje heeft gekregen vanwege goed afgeleverd werk. Je opent je mail en ziet ‘zaalvoetbal competitie van start’. Je denkt: meedoen! Dit kan jouw werkdag zijn. We inspireren onze medewerkers, niet alleen met een goede werkplek en enthousiaste collega’s, maar bieden onze mensen ook veel ruimte om zich te ontwikkelen d.m.v. het Agile werken in multidisciplinaire teams. Spreken onze waarden jou aan en sta jij open voor kortingen op reisproducten als een reis- en annuleringsverzekering, de beste borrels, een NS business-kaart, studiereizen en gratis sporten? Dan pas jij waarschijnlijk goed in ons team. Lees snel verder.

 

Wat is Airtrade?
Airtrade Holland biedt een unieke combinatie van Customer Service Center diensten  én Travel Technology oplossingen aan reisorganisaties als (online) reisburo’s, touroperators, luchtvaartmaatschappijen en airports. Daarnaast biedt Airtrade ook rechtstreekse ondersteuning aan particuliere klanten die via websites pakketreizen boeken. Denk hierbij aan KLM Nederland en de succesvolle KLM Package Deals ‘Powered by Airtrade’. Van het eerste verzoek van de klant tot het boeken van de samengestelde reis -vliegreis, accommodatie, transfer of autohuur- tot en met het versturen van de reisbescheiden en de financiële afhandeling of aftersales. Vanwege goede ervaringen met zelforganiserende teams op ons Customer Service Center in Haarlem zoeken wij een tweede

 

Scrum Master
Airtrade Holland BV is een reisbedrijf waarin volgens de scrummethodiek wordt gewerkt voor meer individuele verantwoordelijkheid en grotere betrokkenheid. Als Scrum Master op het Customer Service Center werk je nauw samen met je collega Scrum Master waarbij ieder een 2-tal teams begeleidt volgens de laatste principes van de scrummethodiek. De Scrum Masters rol bestaat uit een aanvullend takenpakket die je ongeveer 50% van de tijd uitvoert; de andere dagen werk je als Customer Service Representative actief mee op het Customer Service Center in de verkoop en de afhandeling van onze reisproducten en diensten. Je staat voor een groep, luistert, coacht, organiseert en legt uit. Je geeft feedback en lost -samen met het team- problemen op. Je hebt een dienende houding, faciliteert andermans groei en ondersteunt het team.
 

Wat biedt Airtrade:

  • een toffe job (50% Scrum Master en 50% Customer Service Representative) in een prettig kantoor nabij treinstation en snelweg;
  • korting op reisproducten
  • prima salaris in overeenstemming met de functie, leeftijd en ervaring;
  • opleidingsmogelijkheden, fruit op het werk voor je vitaminenboost, personeelsborrels, een potje gamen met de Wii, gratis sporten in de fitnessruimte, 24 verlofdagen, pensioenregeling, korting op een reisverzekering, reiskostenvergoeding, personeelsinformatie avonden.
     

Wat bied jij:

  • afgeronde opleiding op MBO of HBO niveau;
  • ervaring met scrum methodiek en verandermanagement;
  • ook een commerciële en proactieve instelling
  • affiniteit met het werken met internet boekingsapplicaties en reserveringssystemen;

 

Is dit het helemaal voor jou? Solliciteer dan bij Airtrade via onderstaand sollicitatieformulier.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.

Wie zijn wij

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. 

Waarom REISJOBS?

Het jobboard van Reisjobs brengt vraag en aanbod van vacatures van luchtvaart- en (zaken)reisindustrie professionals effectief bij elkaar. Met de verschillende activiteiten achter Reisjobs zoals Reisbizz.nl, Zakenreisnieuws.nl, Triptalk.nl, Beroepenmarkt.nl en Luchtvaartnieuws.nl blijven professionals op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in hun snel veranderende vak. Het ideale moment voor werkgevers om hun vacature midden in deze lastig te werven doelgroep bekend te maken. Juist ook bij de latente zoeker!

TESTIMONIALS

  • Marye Veerhuis

    Corendon Dutch Airlines zocht via Reisjobs.nl naar First Officers. Volgens Marye Veerhuis, Human Resources Manager bij de luchtvaartmaatschappij.